Διαδικασία δήλωσης προσωρινής βλάβης ταμειακής μηχανής & Φ.Η.Μ.Α.Σ. στο esend
Posted by
Develop.gr
On 6 Οκτωβρίου 2024
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαδικασία δήλωσης προσωρινής βλάβης ταμειακής μηχανής & Φ.Η.Μ.Α.Σ. στο esend
1
Εισέρχεστε στο Πληροφοριακό Σύστημα ΦΗΜ (esend), του κατόχου της ταμειακής επιλέγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο :
6
Υποβολή νέας δήλωσης προσωρινής βλάβης ΦΗΜ (10 ημέρες το πολύ)
Στη νέα σελίδα που θα εμφανιστεί, με επικεφαλίδα το λεκτικό : "Υποβολή νέας δήλωσης προσωρινής βλάβης ΦΗΜ (10 ημέρες το πολύ)", είναι απαραίτητη και υποχρεωτική η συμπλήρωση των παρακάτω πεδίων.
- ΑΦΜ ΚΑΤΟΧΟΥ : Το ΑΦΜ του κατόχου της ταμειακής μηχανής ή του Φ.Η.Μ.Α.Σ.
- ΦΗΜ : Ο αριθμός μητρώου της ταμειακής μηχανής ή του Φ.Η.Μ.Α.Σ.
Στις περισσότερες περιπτώσεις το πεδίο είναι αλφαριθμητικό, δηλαδή, περιλαμβάνει αριθμούς και γράμματα. - ΑΦΜ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΟΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ :
Το ΑΦΜ της εταιρείας του εξουσιοδοτημένου τεχνικού ή του μεταπωλητή. - ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ :
Εφόσον η ταμειακή μηχανή ή ο Φ.Η.Μ.Α.Σ. φεύγει από τον χώρο λειτουργίας συμπληρώνετε τον Αριθμό Παραστατικού, σε αντίθετη περίπτωση όπου η αποκατάσταση της βλάβης γίνει επιτόπου εισάγετε “0”.
7
Επιλέγετε -> “Υποβολή” ή "Άκυρο"
Στην περίπτωση που είστε σίγουροι για τα στοιχεία που έχετε συμπληρώσει στα παραπάνω πεδία, επιλέγετε "Υποβολή" και η διαδικασία δήλωσης προσωρινής βλάβης ταμειακής μηχανής ή Φ.Η.Μ.Α.Σ. στο esend έχει τελειώσει.
Αν όμως έχετε την παραμικρή υποψία ότι υπάρχει λάθος σε κάποιο πεδίο, επιλέξτε "Άκυρο", για τον τερματισμό της διαδικασίας.
ΠΡΟΣΟΧΗ :
Mετά την υποβολή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης.