Φ.Η.Μ. (Φορολογικός Ηλεκτρονικός Μηχανισμός)

Διαδικασία δήλωσης προσωρινής βλάβης ταμειακής μηχανής & Φ.Η.Μ.Α.Σ. στο esend

5-ΑΑΔΕ-ΠΣΦΗΜ-ESEND-ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ-ΚΑΙ-ΥΠΟΒΟΛΗ
1

Εισέρχεστε στο Πληροφοριακό Σύστημα ΦΗΜ (esend), του κατόχου της ταμειακής επιλέγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο :

2

Επιλέγετε -> "Επιχειρήσεις"

Στην παρακάτω εικόνα εμφανίζεται η αρχική σελίδα του esend και το εικονίδιο "Επιχειρήσεις" που πρέπει να επιλέξετε για την είσοδο σας στην εφαρμογή.

1 ΑΑΔΕ ΠΣΦΗΜ ESEND HOMEPAGE
3

Σύνδεση στην εφαρμογή με τα στοιχεία του εγγεγραμμένου χρήστη στο Taxis

Στα πεδία Όνομα χρήστη και Κωδικός πρόσβασης, θα χρησιμοποιήσετε τα στοιχεία σύνδεσης σας στο λογαριασμό taxis της επιχείρησης.

2-ΑΑΔΕ-ΠΣΦΗΜ-ESEND-LOGIN
4

Επιλέγετε -> “Βοηθητικά”

Μετά την είσοδο σας στην εφαρμογή θα πρέπει να επιλέξετε την κατηγορία "Βοηθητικά" για να εμφανιστούν οι επιπλέον επιλογές.  

3-ΑΑΔΕ-ΠΣΦΗΜ-ESEND-ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ
5

Επιλέγετε -> “Νέα δήλωση προσωρινής βλάβης ΦΗΜ (10 ημέρες MAX) ”

Από τη λίστα των επιλογών της κατηγορίας ¨Βοηθητικά¨, υποχρεωτική επιλογή για δήλωση προσωρινής βλάβης ταμειακής μηχανής ή Φ.Η.Μ.Α.Σ. στο esend είναι η : “Νέα δήλωση προσωρινής βλάβης ΦΗΜ (10 ημέρες MAX) ”

4-ΑΑΔΕ-ΠΣΦΗΜ-ESEND-ΝΕΑ-ΔΗΛΩΣΗ
6

Υποβολή νέας δήλωσης προσωρινής βλάβης ΦΗΜ (10 ημέρες το πολύ)

Στη νέα σελίδα που θα εμφανιστεί, με επικεφαλίδα το λεκτικό :  "Υποβολή νέας δήλωσης προσωρινής βλάβης ΦΗΜ (10 ημέρες το πολύ)", είναι απαραίτητη και υποχρεωτική η συμπλήρωση των παρακάτω πεδίων.

  1. ΑΦΜ ΚΑΤΟΧΟΥ : Το ΑΦΜ του κατόχου της ταμειακής μηχανής ή του Φ.Η.Μ.Α.Σ.
  2. ΦΗΜ : Ο αριθμός μητρώου της ταμειακής μηχανής ή του Φ.Η.Μ.Α.Σ.
    Στις περισσότερες περιπτώσεις το πεδίο είναι αλφαριθμητικό, δηλαδή, περιλαμβάνει αριθμούς και γράμματα.
  3. ΑΦΜ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΟΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ :
    Το ΑΦΜ της εταιρείας του εξουσιοδοτημένου τεχνικού ή του μεταπωλητή.
  4. ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ :
    Εφόσον η ταμειακή μηχανή ή ο Φ.Η.Μ.Α.Σ. φεύγει από τον χώρο λειτουργίας συμπληρώνετε τον Αριθμό Παραστατικού, σε αντίθετη περίπτωση όπου η αποκατάσταση της βλάβης γίνει επιτόπου εισάγετε “0”.
5-ΑΑΔΕ-ΠΣΦΗΜ-ESEND-ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ-ΚΑΙ-ΥΠΟΒΟΛΗ
7

Επιλέγετε -> “Υποβολή” ή "Άκυρο"

Στην περίπτωση που είστε σίγουροι για τα στοιχεία που έχετε συμπληρώσει στα παραπάνω πεδία, επιλέγετε "Υποβολή" και η διαδικασία δήλωσης προσωρινής βλάβης ταμειακής μηχανής ή Φ.Η.Μ.Α.Σ. στο esend έχει τελειώσει.

Αν  όμως έχετε την παραμικρή υποψία ότι υπάρχει λάθος σε κάποιο πεδίο, επιλέξτε "Άκυρο", για τον τερματισμό της διαδικασίας.